Žydintys augalai
https://www.canva.com/design/DAFSgKU_mZs/Ss7Xr5FvwfRtnSWUxd9Fkw/view?utm_content=DAFSgKU_mZs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_...
21 May, 2021STEM – tai ugdymo programa, pavadinta angliška santrumpa, žyminčia gamtos mokslų (angl. Science), technologijų (angl. Technology), inžinerijos (angl. Engineering) ir matematikos (ang. Mathematics) sritis. STEM ugdymo programa integruoja keturis mokomuosius dalykus ir leidžia moksleiviams sužinoti, kaip jie taikomi mūsų kasdieniame gyvenime. STEM skirta parodyti moksleiviams, kaip mokslines žinias galima pritaikyti sprendžiant realias problemas.
STEAM – tai menų (angl. Arts) srities integravimas į STEM ugdymo programą. STEAM „menai“ – tai laisvieji menai, dailė, muzika, dizainas ir kalbų menas. STEM ir STEAM programos skiriasi tuo, kad STEM pagrindinis dėmesys yra gamtos mokslų ir matematikos sąvokos, o STEAM dėmesį skiria šioms sąvokoms pasitelkdama kūrybinį procesą.
„Giliuko laboratorija“, tai STEAM moksliniai edukaciniai užsiėmimai skirti pradinių klasių mokiniams. Veiklos apima gamtos mokslus, technologijas, matematiką, inžineriją ir dizainą. Integruotos ugdymo programos dėka vaikai pažįstą ir tiria juos supantį pasaulį ir artimiausią aplinką. Mokiniai tyrinėdami, eksperimentuodami atlikdami bandymus ir projektuodami įgija praktinės patirties, sužadinama jų vaizduotė, skatinamas kūrybiškumas, logiškas mąstymas ir mokymasis.
Edukaciniai užsiėmimai organizuojami tiek formalioje, tiek ir neformalioje veikloje. Laboratorijoje dirba profesionalių mokytojų komanda, kurie savo žiniomis ir patirtimi dalinasi su moksleiviais visoje Lietuvoje.
Sužadinamas kūrybiškumas ir vaizduotė. STEAM ugdymo programa skatina moksleivių netradicinį mąstymą. Moksleiviai turi galimybę kurti, projektuoti, eksperimentuoti ir išrasti. Daugelis modelių konstruojami iš kasdieninių medžiagų, tad mosleiviams tenka pasukti galvą, kaip tinkamai sujungti detales.
Kantrybės ugdymas. Šiuokaikiniams vaikams labai trūksta kantrybės, jie nori kuo greičiau pasiekti rezultatų. Jeigu nepavyksta, susinervina ir imasis kitos veiklos. STEAM pamokų metu vaikams nuo pat pradžių skiepijama, kad norint pasiekti rezultatų reikia įdėti pastangų ir nepasiduoti. O svarbiausia spręsti problemą.
Praktinis ir įgūdžiais paremtas ugdymas . STEAM pamokos yra praktinės ir paremtos įgūdžiais. Jų metu moksleiviai turi savarankiškai kurti, rinkti duomenis ar informaciją ir atlikti skirtingus eksperimentus. Patirtinis mokymasis praktinių užduočių metu leidžia duomenis ir sąvokas pritaikyti realiame pasaulyje. Toks mokymo būdas leidžia moksleiviams geriau suprasti tikrojo pasaulio sąvokas. Patirtinis mokymasis leidžia moksleiviams savarankiškai rasti unikalius ir kūrybiškus sprendimus.
Smagus ugdymas . STEAM pamokos yra įdomios ir įtraukiančios, todėl vaikai labiau nori mokytis. Moksleiviams, kuriems sunku suprasti matematikos ar gamtos mokslus, smagi veikla gali padėti lengviau suprasti informaciją. Tokios pamokos leidžia moksleiviams tapti aktyviais veikėjais.
Bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžių ugdymas . STEAM pamokos komandinio darbo metu padeda moksleiviams įgyti bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžių. Dažniausiai užsiėmimuose moksleiviai turi dirbti grupėse ir kartu rasti sprendimus. Grupinės veiklos metu moksleiviai gali išmokti, kaip pasidalinti darbą, bendrauti su kiekvienu komandos nariu ir išnaudoti kiekvieno nario savybes.
Giliuko laboratorija| UAB “Edugilė”
Įm.k. 305888401
Adresas: Lukiškių g. 5, Vilnius
Vadovė: Neringa Banevičienė
+37060639186
giliukolab@gmail.com
Apie stovyklą
Esi smalsus ir žingeidus? Nori atskleisti gamtos paslaptis? Mėgsti cheminius bandymus ir eksperimentus? O gal tau patinka konstruoti? Jei į visus šiuos klausimus atsakei – TAIP! Tuomet ši stovykla kaip tik TAU!
STEAM BŪRELIS
„Giliuko laboratorija“ – mokslinis būrelis skirtas 2-4 klasių mokiniams. STEAM neformalaus ugdymo programą sudaro įvairios temos, kurios išdėstomos per tris mokslo metus. Programa aprėpia gamtos mokslus, matematiką, technologijas, inžineriją ir meną. Tai yra visas STEAM kompleksas. Per vieną mėnesį mokiniai paliečia visas sritis. Visos temos papildo mokykloje mokomų dalykų turinį. Tad šis būrelis ne tik pramoga, bet ir smagus pamokų tęstinumas.
https://www.canva.com/design/DAFSgKU_mZs/Ss7Xr5FvwfRtnSWUxd9Fkw/view?utm_content=DAFSgKU_mZs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_...
21 May, 2021Teorinė dalis Kaip atsirado planeta Žemė? Kas būtų, jeigu Žemė nustotų suktis? Kas būtų, jeigu žmonija išnyktų? Praktinė dalis Kur čia yra STEA...
07 May, 2021https://www.canva.com/design/DAFSgKU_mZs/Ss7Xr5FvwfRtnSWUxd9Fkw/view?utm_content=DAFSgKU_mZs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_...
21 May, 2021Teorinė dalis Kaip atsirado planeta Žemė? Kas būtų, jeigu Žemė nustotų suktis? Kas būtų, jeigu žmonija išnyktų? Praktinė dalis Kur čia yra STEA...
07 May, 2021Galutinio projekto pavyzdys https://edu.cospaces.io/DBB-JBV Projekto kūrimo eiga Veikėjų programavimo kodai...
30 April, 2021Virtuali realybė: CoSpaces Paskyrų kūrimas, įvadas Paspauskite aktyvią nuorodą https://cospaces.io/edu/ Pasirinkti, kad yra mokiniai – „student“...
23 April, 2021SKLANDYTUVAI Kaip pasigaminti dar tobulesnį sklandytuvą “Museta”. Sklandytuvą galite gaminti tik su suaugusių pagalba. ...
01 April, 2021Raktų pakabuko gamybos instrukcija Raktų pakabukų pavyzdžiai  ...
12 February, 2021Mėnulio fazės Startinis projektas. Prisijunkite prie Tinkercad programos ir paspauskite šią nuorodą. https://www.tinkercad.com/things/jj12LGPGZDC &nbs...
29 January, 2021Kas yra Saulės sistema? Ar yra planetų už Saulės sistemos? Kuri saulės sistemos planeta labiausiai tiktų mums apsigyventi? Galingoji vis...
22 January, 2021Pagrindinės valdymo funkcijos Užduotys: Į sceną įsikelti piramidę. Pakeisti piramidės matmenis 30x30x40. Dublikuoti 3 vnt piramidžių. Valdyti sceną su...
15 January, 2021Kaip matyti du langus vieną šalia kito? Kaip pasidalinti ekranu? Share – dalintis savo ekrano vaizdu. Tai reikalinga tam, jog mokytojas, prireik...
05 January, 2021Edukacijos
Edukacijos parengtos remiantis bendrosiomis ugdymo programomis, todėl jos yra skirtos mokykloms, stovykloms ir mokslo renginiams. Kai kurias edukacijas galima apmokėti Kultūros paso lėšomis.
Taip laukti gyvi susitikimai ir gamtos tyrimai ! Visus vaikus neabejingus gamtai ir žygiams kviečiame vasarą keliauti kartu su „Giliuko laborat...
11 May, 2021Startuoja naujas ir unikalus „Giliuko laboratorijos“ projektas „Mokslas į namus“. Nuo šiol STEAM edukacinės pamokos keliamos į virtualią erdvę ir tamp...
22 March, 2020Šiais mokslo metais “Giliuko laboratorijos” būrelio STEAM pamokas paįvairins Ozobot robotas. Ozobotas yra mažas, bet labai protingas robot...
19 August, 2019Kovo 22-ąją „Ąžuolyno“ progimnazijoje įvyko pradinių klasių mokinių mokslinės konferencijos-konkurso „STEAM virusas“ trečiasis etapas ir paaiškėjo nug...
26 March, 2019Error: Contact form not found.